Zarządzanie emocjami z elementami asertywności
Emocje towarzyszą nam w każdym momencie życia: podczas rozmowy z drugą osobą, podczas podejmowania decyzji, w czasie pracy, nauki, wysiłku i odpoczynku.
Emocje są dla nas informacją o spełnionych lub niespełnionych potrzebach naszych lub innych ludzi. Są emocje, które chcemy czuć oraz takie, których chcemy unikać.
Czasami sytuacja "wyprowadza nas z równowagi". Zdarza nam się wtedy impulsywne zachowanie, którego później żałujemy, słowa, których nie chcieliśmy wypowiedzieć, decyzje, które powinny poczekać do chwili naszego ochłonięcia. Zdarza się też ucieczka, wycofanie, schowanie się w kąt i cierpienie w samotności.
Kiedy nasze emocje nami żądzą, nie rządzimy swoim życiem. Żądzą nim emocje.
W jaki sposób "wziąć życie w swoje ręce"?
Emocje są ważne. Warto uczyć się rozumienia własnych emocji.
Warto wziąć za nie odpowiedzialność i świadomie nimi zarządzać, aby realizować swoje cele życioweWarsztaty przeznaczone są:
- dla osób, które wybuchami emocjonalnymi czynią spustoszenie wokół
- dla osób, które mają dość tłumienia emocji
- dla osób, które chcą zrozumieć przyczyny własnych emocji
- dla osób, które chcą utrzymywać dobre relacje międzyludzkie
- dla osób, które chcą żyć spokojniej
Celel
Celem warsztatów jest zrozumienie własnych emocji oraz poznanie metod zarządzania nimi w życiu i w relacjach.
Uczestnicząc w warsztatach:
- wyjdziesz ze swojego schematu reagowania na trudne sytuacje
- nabędziesz świadomość własnych uczuć, a ich rozumienie pozwoli Ci na bardziej świadome korzystanie z Twoich zasobów
- nauczysz się łagodnie i stanowczo wyrażać swoje potrzeby i oczekiwania
- nauczysz się rozpoznawania emocji u innych
- poznasz metody opanowywania emocji w sytuacji konfliktu
- poznasz techniki rozwoju inteligencji emocjonalnej
- wzmocnisz swoje kompetencje komunikacyjne, co wpłynie na budowanie dobrych relacji z ludźmi
W programie:
- Inteligencja emocjonalna i funkcje emocji.
- Prawdziwe przyczyny złości i jak sobie z nimi radzić.
- Różne sposoby okazywania gniewu.
- Umiejętność asertywnego wyrażania swoich potrzeb i oczekiwań.
- Umiejętność odczytywania potrzeb innych.
- Konstruktywna krytyka.
- Umiejętności komunikacyjne w chwilach napięcia.
- Wpływ zarządzania emocjami na pewność siebie.
Metody pracy:
- mini wykłady
- dyskusje
- studium przypadku
- ćwiczenia
- prezentacje
- konsultacje
Zajęcia prowadzone są w formie warsztatów. Krótkie części wykładowe przeplatane są ćwiczeniami. Trenerka aktywizuje uczestników poprzez stworzenie atmosfery bezpieczeństwa i zaufania.
Czas trwania: 1 dzień od 9.00 do 18.00 plus spotkanie indywidualne w umówionym wspólnie terminie
Inwestycja w Siebie: 360 zł (w cenę jest wliczone jedno spotkanie indywidualne),
Termin:
Agenda szkolenia:
9.00-18.00 (ok. godz. 12.00 - 13.00 wyjście na wspólny lunch)
Lunch nie jest wliczony w cenę szkolenia.
Zapisy: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. , tel. 697 769 304.
zapisy oraz pełne wpłaty do dnia
Jeśli zapisują się dwie znajome osoby - cena wynosi zł
Jeśli zapis oraz pełna wpłata wpłynie do dn. - cena wynosi zł.
Obniżki się łączą.
Konto:
ATRYBUT Barbara Kędzia
Raiffeisen Polbank 88 1750 0012 0000 0000 3871 3547, w tytule proszę wpisać "szkolenie 21.04.2018"
Miejsce: Łódź,
Prowadzi: Barbara Kędzia - doświadczony Coach oraz Trener Rozwoju Osobistego. Posiada kompetencje w obszarze przeprowadzenia osoby przez zmianę. Uważa, że ważne jest kreowanie życia według własnego scenariusza. Specjalizuje się we wzmacnianiu poczucia wpływu na własne życie, asertywności, a także w budowaniu planu własnego rozwoju, budowaniu relacji, skutecznej komunikacji, podnoszeniu efektywności osobistej. Wspiera ludzi w poszukiwaniu rozwiązań i dokonywaniu najlepszych dla nich świadomych wyborów. Prowadzi również szkolenia rozwojowe w celu poszerzania samoświadomości.
Przeczytaj opinie
Warsztaty uświadomiły mi realną przyczynę, która powoduje u mnie konkretne emocje.
Pokazały, że warto nazwać uczucia i zdystansować się do sytuacji, by jej zaradzić. Są godne polecenia.